awww

Heeeej! jisses nu ska jag skriva här :D   igår då! kommer hem och går upp på rummet! ser till min stora chok att Billssons bur är öppen! jag ropar på erik och han springer in till mig!  Japp bilsson hade rymt! jag var galen, erik och jag leta i hela huset, det såg ut som fan i huset!  jag ringde och grätt till mia haha  jag var så rädd att han var borta! sen kommer linn till mig och vi letar lite sen ger vi alla upp och senare på kvällen så tittar han fram under soffan! han hade själv öppnat taket, tagit sig ner från byrån och ner för trappan till undervåningen!   gud vad glad jag blev men arg med. fy tusan att han gjorde så dumma hamster!  men nu är han hemma igen och ja är såglad!  vilket äventyr han måste haft!

idag har jag varit hos mormor och käkat! himla mysigt. min mormor är en underbar person! en stark sådan, hon fick nyligen besked om att hon har tagit sig igenom  sin sjukdom och är frisk! :)  VILKENMÄNNISKA<3  
sen träffa jag ebba, och sen träffa vi linn, klippte mitt hår! BUSERIKA NURÅ! hahaha.   sen drog ebba och jag och käka pizza och nu är vi hemma hos mig.. hon dummar sig med billsson och jag sitter här :D 

med ditt stöd, med dina ord!  med din hjälp genom allt så klarar jag mig mycket bättre. MIA! finns inga ord.

image47image48

image49image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0