tors - sön

lång helg  slut.  känner att jag hunnit med så himla mycket! det borde alltid vara så. i torsags träffa jag min beccabus! himla mysigt var det. prata om allt! ingen förstår migsom du! så gjorde sötnosen våfflor till mig :) jätte gott vrekligen. älskar dig rebecca!  sen efter det åkte jag till lina och var med flickorna! blev en rolig kväll med mycket prat och snurra carros mobil.  måste tacka min lisa fisa för dina ord!  kändes jätte bra att få prata och veta att nån lyssna, <3 sen fick jag skjus av lisas snälla pappa till adam!  där alla känslor och prat fortsatte, gud vad mycket jag prata den torsdagen och tänk då snälla alla var mot mig! lyssna på mina tankar och höll om mig allihop. becca, lisa och adam <3   så framåt 3 på natten så kände jag mig mycket mer avslappnad.  fredag blev det myskväll hemma hos mig med vickan, ebba och tilda! taco, godis och idol!  toppentoppen :D   lördag var de kalas, natalie fyllde 18 år :)  HA DEN ÄRAN!!  det var en trevlig kväll med gott käk :D (viktigt)   sen tog jag BUSSEN till adam,  ser ni lisa och becca :D :$   mysig, ensamna hemma, känns som vi bara kommer varandra närme och närmre! du är verkligen speciell för mig.  hoppas du gilla min tecking :D  kämpa väldigt mycket med den när du satt och sura´haha :D  skit unge.

söndag och jag är pigg som tusan. kan bero på att vi sov till 15.00 men heej det var ju sovmorgon :D  attans vad arg jag var då när mamma ringde och väckte mig.,men hon fjäska snabbt in sig med mc donalds käk! 

jajja hej då!

image60

Kommentarer
Postat av: Fanny

Min erika är sötast öfr hon är min slampa ^^

2007-10-22 @ 18:15:19
Postat av: sara

du är gullig :D

2007-10-23 @ 19:05:33
URL: http://sarararaa.blogg.se
Postat av: Maria

du är snyggast älskling :D

2007-10-23 @ 20:59:06
URL: http://maaryy.blogg.se
Postat av: Lisa

åååh stumpan jag är så stolt över dig! :D Underbaring!

2007-10-23 @ 21:21:06
URL: http://memorables.blogg.se
Postat av: Rebecca

fan vad duktig du är :D jag är stolt över dig, och jag vet att du klarar av så mkt mer än vad du kasnke tror ibland :) just nu saknar jag ihäl mig efter dig! när ska vi ses?

2007-10-28 @ 11:17:49
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0