söker fru

Bonde söker fru! mysigt program, är typ slut nu. jag skulle faktiskt med kunna tänka mig att gifta mig med en sån där söt liten bonde, dom verkar så himla snälla allihop. inte nu kanske men om jag var stor :)   snart börjar Greys. äntligen, få program jag följer nu förtiden men det är ett MÅSTE! himla bra faktiskt.
har stor städat i mitt rum ikväll, väldigt skönt.  så kasta jag ut min byrå för jag har köpt en slags garderob som jag har i rummet brevid mitt rum, hah så jag har mer plats i mitt rum! väldigt bra. har juu så nedrans litet rum tycker jag men nu är det mer luftigt!  måste dock komma på vart jag ska ha min billsson nu men det löser sig.  hade sov morgon idag men jag mitt pundo missa det totalt så jag var i skolan en timme innan. fy de var irriterande + att jag blivit sjuk med så det var ingen höjdare men det fick gå ändå :D
imorgon är det kort dag, hoppas på att träffa bästabecca med ett tag efter skolan. längtar efter dig<3 

helgen verkar bli en super bra helg! massa kuul.

jag har tappat mitt headset vilket gör mig jätte arg!!! (skrev det bara för jag tycker synd om mig själv)

hejhej jätte mycket hejDÅ

image59

Kommentarer
Postat av: Rebeccca

oh cutieeeeeeeeeeeee bild :D och snart kommer du till mig!

2007-10-18 @ 12:54:52
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: mia

vad jag är glad för dig!

2007-10-18 @ 15:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0