kewd

det är fruktansvärt kallt ute. fast igår var det värre, spec när jag var ute med fanny på kvällen! fy vintern är verkligen på gång! haha. men än finns det hopp om värme :D tsss.  varit med vickpick idag!  milkshake som vickan drog i sig på 10 sek hih. men FYYY vad jag älskar dig victoria <3  gick och lämna in min mobil idag ( jag vet jag drog ut på det) men nu när jag inte har mitt headset kan jag ju lika gärna ha den här fula mobilen en vecka.  skitmobilmuff

nu är jag hemma och har städat billssons bur!
baha tänkte vara lite snäll (A)   han flyttar omkring på allt hela tiden, jäkla råtta. 

ska käka snart sen plugga!!!!! histora, väldigt tråkig område just nu men det är ju så ibland.
sen är det greys ikväll! great.

image61


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0