hey there delilah

torsdag idag. oj vilket jobbig dag? hade jätte svårt att ta mig upp ur sängen imorse ville verkligen inte men till slut kom jag upp, kläde på mig, slängde i mig frukost sen gick vi till bussen. ner till dansstudion satt och små sov lite typ,ingen lärare var närvarande! hmm efter ca 30 min gick alla därifrån! KUL gick upp helt i onödan, nästa lektion var lixom inte förns elva eftersom vår engelska var inställd.  baaaah så irriterande! ingen lust att vänta i skolan 2 ½ timme på en matte lektion som är på 40 min där jag inte gör nåt vettigt iaf, så jag gick och väckte adam istä, han hade sov morgon men det gjorde ingenting! så då gjorde det helt plötsligt ingenting att jag gick upp halv 7 i onödan, för se vart jag hamna :p hah.  så varit en rikigt slapp dag, adam gick och köpte pizza senare eller jag tog kebabrulle fi tusan vad gott!  känns ju som det är helg nu haha, men nej imorgon ska man upp halv 7 igen SEN är det helg, sen är det en vecka igen, sen helg blbalbla vilket liv?!  ösch nu ska jag inte vara sån. är skit trött  nuuuu  vilket är sjukt eftersom jag inte gjort nåt spec idag! men lika bra det.  blir att käka lite sen plugga och se på tv. måste läsa historian och svenska boken fast den är bra så det är helt okej.
ska lämna in min mobil imororn så den slutar dumma sig med mig. så nu ska jag ha eriks fula mobil, haha! usch, ingen MUSIK :(  kommer blir svårt, är inprincip beroende av musiken! och min mobil med för den delen. 

fick paket av syster idag :) gud så glad jag blev.  saknar dig massa sis!


man kan inte alltid må bra elle hur? finns det nån som alltid mår bra? snälla skriv då, vill veta hur dett fungerar så? uppskattar såna här dagar så jätte mycket, när man ler och skrattar och känner att magen mår så himla bra!
att må bra är den största gåvan. de är allt jag vill ha!


när jag vinner min egna kamp

image58 TANDSTÄLLNING :D

Kommentarer
Postat av: mia

är så himla glad för din skull att du inte kan förstå! ååå magkänsla

2007-10-11 @ 19:58:39
Postat av: Lisa

Haha neej det gör du inte! :) isåfall en väldigt väldigt söt korv ;D Saknar dig stumpan!

2007-10-11 @ 20:12:33
URL: http://memorables.blogg.se
Postat av: Johanna

du behöver väl inte tandställning, du har ju fina tänder ?!

2007-10-11 @ 20:33:10
URL: http://johannaullrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0