gladadag

iiiiihh vad larvigt glad jag är :D   var och hämta min mobil idag!!!!! så underbart. den är som nyyy. nu behöver jag inte ha jäkla nokia längre, ända bra me den var ju SNAKE:D skit kul, haha spelat en hel del!   och nu till det BÄSTA AV ALLT!   jag har ett HEADSET igen!!   ADAM hade gått och köpt ett helt nytt headset till mig, ett mycket bättre också :D så himla söt. jag blev så sjukt glad. jag har musik igen!  gud asså har sånt behov av musiken, vilket adam visste tydligen :P  GULLUNGE!    gladgladglad.  vi gjorde pannkakor idag!!  adam ville bara ha tjocka men det ville inte jag så vi fick göra lite olika!   bär och glass till så mumsigt blev det kan jag lova.

onsdag redan, snart är lovet slut = /  attans.





Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååh jag blir så glad Erika :D men mest av allt SAKNAR jag dig! jätte mycket :/

2007-10-31 @ 21:30:41
URL: http://memorables.blogg.se
Postat av: CArro

Jasså det va det han hade köpt :D hihi

2007-11-01 @ 14:16:13
URL: http://carolinanana.blogg.se
Postat av: Rebecca

åh blir så glad av att läsa inlägget :D
ååååååh! så underbart söta :D

2007-11-01 @ 14:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0