denial


det kommer alltid finnas där, du kommer alltid tänka på det.
när du tagit steget där ifrån så känns det inte
lika tungt längre.
självklart tar det tid, men det är den tiden du måste ge dig själv,
du måste ge dig själv för att dina vänner ber dig,
för att du vill inget annat än att vara lycklig.
hur kan man förvänta sig att bli lycklig en dag...
när man själv inte ens kan tillåta det.
lyssna på dina egna ord, det är oftast dom som är dom rätta
för det är dom du säger till personer med samma tankar.



gick upp   07.05 imorse då, gud så kul. bara för jag skulle till himla tandläkaren?  men  så puckat det låter, förstår inte att ja utsatte mig själv för det. stackars mia också som fick bli väckt då.  fiilååt :$   men det gick iaf bra där, tanläkaren sa att ja hade jätte fina tänder och att jag sköte borstingen jätte bra? men jisses det  gör jag ju verkligen inte hur kunde det bli så? jag borstar lixom aldrig med den där lilla borsten som man ska. men ja jag tacka och var nöjd :P  åkte hem med 8.15 bussen, eller den gick inte då men den kom då sen stog den där i 20 min typ.  tyckte mia förtjäna att sova lite (A)   så spendera tiden på bussen med att prata med Ida, som också va uppe tidigt.  sen när jag kom hem kasta jag mig i sängen och somna om till 14.15. 

var med carro och mia igår.  vi hade julmys hemma hos mia, baka peppakakor, drack glögg och te och lyssna på julmusik. det var trevligt :D 

panikpanik, jag glömde en sak i skolan som jag ska jobba med lixom, jätte viktigt!!!!  nån som vet om skolan ät öppen på lovet`??  tänker inte åka dit i onödan.  attans asså, kan ju inte blir klar me den annars =/

image64image65image66

Kommentarer
Postat av: mia

så rätt! bra att tandisläkaren var snäll :) och att du fick sova ut sen ;)

2007-10-30 @ 16:09:10
Postat av: Carolina

MYSPYS

2007-10-30 @ 17:05:17
URL: http://carolinanana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0