damdam

No one med Alicia keys spelas mest just nu,
både från eriks och mina högtalre hörs den :P den är riktigt bra.

var med min sandra igår! skönt att ha dig hemma en vecka nu. myste med natur och vanligt godis!  hade våra bästa pratstunder som vanligt!  myskväll.  sen följde jag henne hem en bit efter frukosten,
måste ses igen innan du åker <3

helgen vart jätte bra faktiskt. fredag lugnkväll med adam! käka gott med hans familj sen såg på idol osv!  lördag åkte hem ganska skapligt, gick omkring i t shirt hela dagen tills vickpick kom och tjata om att ja varså seg! haha.  så käka vi, fixa onödigt dyr dricka men vi hade ju kul för den iaf. hah. kvällen i arkösund blev himla kul!  tryvligt folk och allt, jätte kul :D   somna gott sen! men vakna inte lika gott. heh

  nu ska jag iväg till MIA :D toppen , hoppades ju på att slippa bussen men självklart ska mamma jobba över idag.. ELAKT hih.

hejhej :D

Kommentarer
Postat av: mia

bra... nu slipper jag se den där fula pippi :P

2007-10-29 @ 16:12:07
Postat av: Lisa

Tack själv stumpan :) ses igen snart hoppas jag. Bästa erika :)

2007-10-29 @ 20:00:48
URL: http://memorables.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0