PUSS

äntligen fredag.
känns inte helt fel att veta att man får sova länge imorgon. engeslska prov imorse då, jisses det gick väl bra men jag var verkligen urfunktion! så kunde gått bättre men men.  dagen börja så jobbig så blev på dåligt humör men blev bättre med lite mat i magen, sen blev det dans som lina, alexandra och jag försökte slippa men gick ju inget vidare :D haha. men det var helt okej!  fick en pratstund med bästa lina efter dansen med! underbaring.

hemma nu, käkar lite, duschat  och gett billsson mat för det hade minsan inte erik gjort men han vill ha billsson i sitt rum mer :D  bra att han tar hand om honom när jag åker iväg till adam titt som tätt.

usch dumma människor det finns då!  slutaaaaa med det. internetmobbning är bland det fulaste dom finns.
 har ni inget bra att skriva så skriv inte alls.

var på bio igår!  såg 1408!  var adams ide men jag tyckte själv att den verka lite bra när lisa skrev om den :)   dock är jag inte så mycket för otäcka filmer, faktsikt första gången som jag såg en skräck på bio!  men vad gör man inte för adam? :P    jag tycker att jag klara den ganska bra!  var nära på att gråta ett antal gånger, jag hoppa till en hel del och adam fick ständigt hålla om mig och försöka övertyga mig om att det bara är på film. jaja kan så vara men kan även vara en verklighetsbaserad tänkte ja!  men som sagt det gick bra,  jag gilla när de blev lungt i filmen för då kunde jag äta godis och pussa på adam.  förstår inte, ingen annan var så rädd som jag på bion, hur kan man vara så orädd?   men det var mysigt iaf!  första bio besöket med gullet.  tack älskling :)    <3

nu ska jag klä på mig och fixa lite sen ska jag träffa adam!  som jag förövrigt är helt galen i och jag är så jäkla glad att det känns så himla bra mellan oss. så som jag känner nu trodde jag aldrig att jag skulle få känna igen! <3

PUSS VÄNNER!!!!

image93image94

Kommentarer
Postat av: Rebecca

oh jävla turtuorduvor :D ni är så sööööööta. vill bara se er tillsammans och säga hur glad jag är att ni är tsm :D :D :D Hoppas dú känner dig helt okej iaf gumman. tänker på dig, i helgen måste vi ses, på nåt sätt :)? BÄSTAERIKA

2007-11-16 @ 17:14:06
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: mia

fan vad glad jag är för dig.. hörrö förslåt för nedbrottet idag! slut funderat gumman :)

2007-11-16 @ 17:16:28
Postat av: Linnea

så sööta :)

2007-11-16 @ 19:44:15
Postat av: Moa

SÖTAN! du är bara för söööt.

2007-11-17 @ 13:50:01
Postat av: Fanny

Så söt du är älskling :) . Är så glad för din / eran skull =) .

2007-11-17 @ 14:39:16
Postat av: adam

ja älskar dej erika !!

2007-11-17 @ 16:42:10
Postat av: Lisa

ååh blir så glad Erika :D saknar dig massor

2007-11-18 @ 18:56:30
URL: http://memorables.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0