pluggaaat

plugg plugg!  äntligen har jag det gjooooort. ska bara fina till det lite men det gör jag i skolan imoron. Blev rätt bra tror jag, är helt slut nu skrivit som ett jäkla djur. men SKÖÖNT att ha det klart nu!    bästa sättet att plugga på lyssna på ken rings underbara musik.  han är så grym asså, 23 november kommer han hit!  BÄST :D  röjröj!

nu ska jag kolla på kläder från zoovillage , riktigt heta kläder!! 

ADAM JAG ÄR HELT SÅLD I DIG <3

image86

flicka jag vill tårka dina tårar
vill ta bort det onda
jag vill ge dig allt du är värd, vilket är det bästa
tänker på dig varje dag och hur mycket jag vill finnas för dig
vill göra allt för dig för du är en gåva till mig
en gåva jag älskar en gåva jag behöver
hur långt bort jag än är så vet du att jag finns alltid där
Rebecca jag kommer alltid vara din vän!

image85 tycker om er så mycket!

Kommentarer
Postat av: Rebeca

åh älskling blir tårögd ;$ gud vad gullig du är tack för allt du gör, vi finns för varanadra!! ALLTID! you and me baby!!

åh vad glad jag är att du har din adam
och ni rä såååå gullligga! du är värd det bästa

2007-11-09 @ 08:55:39
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0