love&pain

min ilska, mitt hat!!!  min sorg, mitt svek. jag hatar det här.  jag känner mig så himla puckad. lever jag i en lögn?  det känns verkligen så.. ERIKA VAKNA!! ingen skillnad har hänt på dina 17 år vad är det mig dig?  ge upp dina tankar ge upp ditt hopp. det blir ingen balans det är en berg och dalbana tills det tar stop.  fan va illa du gör oss.  en dag bad vi om din närhet! en dag bad vi om din kärlek. EN DAG PÅ HELA ÅRET fick du träffa oss alla tre och du är svagare än nån. jag fylls med så mycket hat och så mycket besvikelse.   du sårar mig, du sårar DOM. Jag älskar dig för att jag måste. men gud vad jag älskar dig!!!!!!!!

förlåt för ni kommit till fel. jag skäms, det blir så vet att det inte är mitt fel men det är mitt blod!

vilken dag, vilken kväll. jag vet inte vad jag ska säga.. tur i oturen hade  jag någon att komma till efter. bara krama dig länge sen satt vi på golvet och bara prata jätte länge. du var så fin och lyssna och trösta mig. att ha dig sådär hjälpte mig så mycket! känna en trygghet och din kärlek! gud vad tacksam jag är för att du finns i mitt liv.
  du är bästa adam! 



image87image88image89

image90  körskolan 3 ½ timme, bläää

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRYM BLOGGARE JAG ÄR ;D

2007-11-13 @ 15:40:30
URL: http://miiiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0