KEN RING

igår då! glömde allt skit.  allt med pappa bara försvann jag bara var hur glad som helst! hela dagen var klockren.  först dansen sën åkte adam och jag hem till mig och åt kräftor med mamma och rolf :) as mysigt verkligen!  sen åkte vi hem till adam och då kom  ogge och ebba! börja kröka lite sen dorg ebba och jag till kulturkammaren! 
det första som händer är att vi går neråt sen ser vi en kille med grå träningsdress och ja känner igen han direkt och  ba tänker shit äre ken! självklart var det så.  vi stanna och börja prata och vi sa vilken jävla kung han är!  kommer inte ihåg allt han sa men avsluta med en kram och sa att vi ses där inne!!  GAAH vem var gladast ?? :D:D  JAAAAG! helt suverän start!  + att medina var också, krama dom med, både Sam och Ali! helt sjukt gryma rappare!  SHIIIIT.  jag var hel galet glad. sen gick vi in och börja dansa lite. sen kommer Medina upp på scen och ebba och jag kastar oss framåt och dansar och skricker!!  fan va bra dom var. vilken stämming!  sen efter ett tag hör man Ken i bakgrunden sen springer han fram! luvan på, mössan på! blir helt galen känsla. står nästan längst fram men sen hamna jag fan nästan  på scenen och stog och gunga med!!  LUVAN PÅ OCH BARA HÄNGA MED I HANS SKÖNA MUSIK.  längst fram, bästa låtarna allt va klockrent. sen avsluta det och alla drog sig utåt. jäkla mycket trängsel, blev lite bråk och man blev grymt sur på dom som inte ens visste vem han var men ändå står längst fram och ta plats! haha men men bara att ändra på det.

utanför då, tog ett bra tag innan  vi fick jackorna, så vi hann att träffa ken igen! lite snabbt prat sen ännu en kram!  fan vilken kväll! bästa i mitt liv. bästa med hela kvällen var ju såklart början, då vi hade sån grymt tur att träffa han själva och prata me han. 

BÄSTA JAG GJORT!!  hela kvällen var grym.  jag kunde tagit många bra bilder men fanns lixom ingen tid för det!  ska ladda upp några senare från hemsidan! 

så grymt tacksam för att jag fick uppleva det här. tack för igår ebba och grabbarna!


avsluta natten hos adam! som jaag ÄLSKAR AV HELA MITT HJÄRTA <3

KEN RING!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=SnYJBZFkde0


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gullunge :D

2007-11-25 @ 13:20:59
URL: http://sarararaa.blogg.se
Postat av: REbecca

så underbart att få höra :) att du verkligen, hade roligt och mådde bra, det glädjer mig. saknar dig som fan.

2007-11-25 @ 17:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0