idag, imorgon

man kan inte se vad som ska hända
man kan inte ändra det som varit
man kan inte stanna kvar på ett och samma ställe
man måste gå vidare, man måste ge livet chansen
låser du in dig är det du som missar
hatar du är det bara du själv som lider
ångrar du är det din tid som försvinner
kämpar du är det du som vinner
vill du så är det du som lyckas

ge dig fan på din sak och följ det du vill följa!


det var inte mennigen, det var inget jag någonsin kunde drömma om.  jag hade min kärlek! och när den tog slut trodde jag att jag aldrig skulle få känna på samma sätt igen!   kommer aldrig glömma andreas för han var vid min sida i 2 år och det är inget man glömmer! en kärlek är en kärlek.  är glad att jag har honom som vän idag!   och nu, idag,  den onsdag den 21:e  ALLA dagar är jag förälskad!  hittat min kärlek, min egna adam.  jag vill bara vara med dig hela tiden och jag vill älska dig så mycket som det bara går!  min fina pojkvän, jag uppskattar varje sekund med dig och jag ska vara så rädd om dig,  vill ha dig i mitt liv till varje pris!   du får mig att känna mig hel, och speciell på helt underbart sätt, och jag känner mig så otroligt glad i din närhet.
Jag älskar dig adam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0