håller din rygg

ska jag säga mina ord och det ska vara dom som man kommer ihåg!

jag gjorde allt jag kunde, jag kämpa och jag gav precis allt till dig. jag gav min energi, mitt liv min kraft och allt till bara dig. jag har alltid tagit andra före mig själv och du som sårat mig mest har jag gett mest liv åt.
Nu gör du det här för min skull! dags att du visar för mig vad jag är värd.

man har det kämpigt ibland men sen händer det så mycket bra också! och jag antar att det är det man lever för! allt kul man får uppleva. jag har upplevt så mycket tråkigheter men även så mycket bra saker! och japp fredagen var absolut en av mina bästa dagar! lördagen fick jag ju träffa mina sjukt underbara vänner med! är så nedrans tacksam för att jag har er! varje dag.

och min adam, min fina pojkvän som gör det här till en bättre plats. du behandlar mig så himla fint. du får mig att skratta hela tiden! du ger mig allt jag saknat och du är den finaste som finns.
lovar och svär ingen har fått mig att känna såhär.
myskväll igår. adam laga mums mat och hyrde film <3


image117

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir så glad för er skull! Avundsjuk också ;)

2007-11-27 @ 16:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0