godnattbulle

jag blir lixom jätte glad när jag får en liten komentar! hih,  har ju inte direkt 15 st när ja loggar in som becca:D men några får jag allt!  det är mysigt.   vad jag tycker om er! mina fina vänner!   vill bara krama er allihop varje dag! men går ju inte tusan :(   hmm vem var sist?    lina tror ja, eller linn kanske.  er vill jag allt krama nu! :D 

erik är barnvakt till billson ikväll :D   guldbror jag har dåå!  
han ställer alltid upp för mig både när jag är glad och ledsen! 
alla borde ha en erik hemma!  

jag ska dricka oboj och ta en bulle nu, sen försöka sova!!  hej då!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas du somnade gott och fick sova hela natten, det behöver du, du behöver sömn och få vila ut. tänker på dig hela tiden. saknar dig så dant. PussPuss

2007-11-15 @ 09:25:41
URL: http://vulnerablee,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0