for me and you

ooow, dumdum natt!! sov inte alls mycket. orka inte skolan idag!  piss också = /

aja, vi köpte biljetter till kenring förut!! längtar dåå..  23nov!!! 

jag hatar det här, vill inte ha det så. fan sluta riva i mig!  sluta skada. sluta fucka mitthuvud på ditt förnedrande sätt. jag orkar inte och jag vill inte alls lyssna men jag gör det iaf.

plutt adam sa nyss att vi ska gå på bio imorron!  gud så mys. så fin är du! du lyckas iaf muntra upp mig och få mig att må bättre. du är en riktig pärla :D   jag är glad att du finns hos mig. är kär, så fruktansvärt kär i dig! adam dam dam!!!  minälsklingisvart

jag vill inte skriva tråkigheter, känner mig så himla jobbig då men är ju så just nu. men ja ska försöka tänka på annat nu när jag bloggar =)  var på stan med ebbie ett tag och då hitta ja massa fina kläder som man kan ha till nyår osså!  och julafton!  tomten ni vet kommer ju då :)   aah sjukt fina saker. men ska vänta lite med det! men hoppas verkligen det blir något riktigt roligt på nyår!  hoppas jag kan fixa att fira den me både adam och mina vänner men den går väl? visst :D  ska önska mig det i julklapp.  julafton kommer iaf bli bäst.för en gång skull så vet jag att dte kommer bli en toppen julafton!  

tack för igår älskling vickan :)  hade dö mysigt hos dig!    godaste maten fick vi till med! sån underbar vän är du så det finns inte!

en liten tanke till Lisa :) för hon
 är en vacker person med
en utstrålning jag älskar! 
ett hjärta av finaste guld har min Lisa <3

image91

image92 Juljuljul!!  längtar så mycket :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

ååh älskade Erika! Vet du hur glad jag blev? Saknar dig så mycket, du är UNDERBAR vännen!

2007-11-14 @ 21:00:57
URL: http://memorables.blogg.se
Postat av: Rebecca

min älskade vän :) du är bara för bra, och du är verkligen värd det allra allra bästa. Så underbart att du är kär. :)

2007-11-14 @ 21:40:24
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0