bryter tystnaden

nämen heej!  åh saknat min data, min musik mitt rum :D haha.  känns som jätte länge sen, sovit hos adam så mycket nu men inte fel det :)  min förra helg var helt perfekt!  träffa min syster, gick på teater sen käka på resturang, sen tilll adam, lördag fest fest rikitgt jävla kul var det! sen till adam igen.  söndag mysdag med käk och film.  toppen helg faktiskt. var på så himla bra humör och hade det jätte bra med allt och alla! fanny den lilla tönten har man ju alltid kul med!  veckan då, gått jääte snabbt och har bara struntat i en lektion än så länge! haha. va me beccis i måndag! alltid lika underbart! hon är miiiiin ängel. i tisdags laga adam och ja tacos, mums! jag hade sovmorgon på ons men inte han ;D   men fick igen det idag när jag fick gå upp kl 7 själv = /     jaja hur som helst  nu sitter jag och äter macka och lyssnar på musik.  myst med min lilla pluttbilly med, han har allt saknat mig.

helg redan imorgon :D men jag får bara EN sovmorgon eftersom mamma var så tvungen att boka in körkorts grejen!  men men, söndag får bli min dag då. 




KEN RING bästa 
tankat hem hela hans nya album nu! sjukt bra

image78image83

image84

alltid haft och kommer alltid ha.   ERIKA KARLSSON

Kommentarer
Postat av: Fanny

HAR ALLTID KUL MED DIG MED GUMMAN LOVE

2007-11-08 @ 18:53:02
Postat av: Emelie

sötnos, ha en bra helg :)

2007-11-10 @ 01:12:23
URL: http://emeliesophia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0