återbesök

och så kom söndagen! helgen bara sprang förbi.  fredagen tillbringa jag med adam.  laga mat, käka godis och bara myste! mysigaste killen har jag iaf :)  helt suverän kväll!   sen lördagen åkte jag hem och var med min bror lite. sen åkte jag iväg till natta med fanny så var vi där ett tag sen åkte vi på fest men var inte där alls länge, inget fest sug från någon av oss så åkte och köpte chips och gott och åkte till natta och kolla på matchen!  precis när vi satte oss ner så gjorde spanien första målet!  sen drev det på så. vet inte var det var med sverige men bra var dom inte.  syndsynd men får hoppas att dom tar lettland nu annars blir det ingen resa att kolla på EM i sommar.  attans så det kan gå :D   aja sen efter matchen så gick fanny och jag till bussen som inte kom så vi gick hela vägen till stan + en omväg eftersom vi gick upp till haga först haha. illa men men.  sen åkte jag till adam, var där runt 2. då käka vi glass med varma bär och såg på film :)  MYS!!!  vi somna inte förns 5 eller nåt för jag var så nedrans pigg!  PUSSADAM.   är så himla glad när jag är med dig, veta att du är MIN är det bästa som finns <3
nu är jag hemma igen och har städat hos billsson jätte fint blev det :D   städa mitt rum också! duktiiigt

snart börjar julkalendern ju, undra om den är bra i år?!  :)

´

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hhahaha fyfaan vilken kväll ;D fast den var underbar med er TVÅ ! Duochadam sötaste paret , ni passar så grymt bra . puss på dig gumms

2007-11-18 @ 21:11:49
Postat av: Rebecca

JAG saknar dig! så in i norden.. jag vill vara med dig och sova hos dig :D och bara ha mys och roligt som bara du och jag kan :D

2007-11-19 @ 09:24:45
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Lisa

Saknar dig Erika :/ ååh kan vi inte ta tag i oss och ses snart?

2007-11-21 @ 13:28:39
URL: http://memorables.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0