plutt

nu har jag inte skrivit på hela veckan juuu,  men det är faktiskt desto roligare då att skriva :D  just nu sitter jag med hårinpackning och käkar lussebullar och lyssnar på julmusik:D och ja håller med beccis,  tomten jag vill ha en  riktig jul är så himla bra!  känns så glatt att lyssna på julmusik. varit med adam hela veckan faktiskt och jag får inte nog av dig. nu är jag utan dig och jag saknar dig redan. nästan så det känns lite larvigt att man kan vara så fast vid en människa men jag är verkligen det. hoppas du gilla ditt halsband/armband med en tomte på älskling :) hih.
varit med sötnosen hela helgen, i fredags så åkte jag till adam och då hade han bokat bord så vi givk till Butlers vid 21 och käka jätte god mat :)   hel mysig kväll. lördagen var vi så himla sega, jag hade feber och shit så vi låg inne och myste bara. och idag så var vi på stan och hanlda julklappar :) jag hitta massa så nu är jag snart klar!

blev super glad när tilda ringde idag! saknar dig grymt mycket. men på tisdag ses vi! då ska du sova hos mig,  det blir jätte kul :D hoppas ebba kan vara med också. ni är saknade!

ohh min hund har fått valpar :)  5 st. tessie sötnos vad duktig du är!!!!   gulligt som tusan.

image129

Kommentarer
Postat av: Lisa

underbara Erika :D blir så glad varje gång jag läser att du är lycklig
:)

2007-12-18 @ 10:04:02
URL: http://memorables.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0