ouuuft

julafton var bäst. börja hos adam fick presentkort i julstrumpan av hans förläldrar :) så gulligt. sen åt vi tomte gröt och vid 12 ungefär kom mamma och erik och hämta mig så åkte vill till bror där övriga släkten var! mysdag, jätte kul, massa skratt och sjuukt mycket paket! vi var så himla många, aldirg sett så många paket alltså. gud va härligt det kändes :D allt var toppen. avsluta natten med min adam! bästa julklappen, en fin ring med våra namn i! tack älskling<3

sandra är hemma! varit på stan med henne och halva jacobsson idag :) jälva tönt rea alla är galna. jag brydde mig inte så mycket om kläderna idag fan, så blev inget handla för mig! bara ett fint nagelack till nyår! sen åkte jag hem ett tag sen hem till sandra, köpte godis och såg på film och spela tv spel :D nu är jag hemma igen, käka nyss och nu kollar ja på sex and the city.

käka massa julmat igår och sen kolla ja på sunes jul för jag vill ha min JULKÄNSLA! hur kunde den ta slut så fort? ge mig juuul. ge mig snööö! jag kommer aldrig förlåta dig gud för att du inte gav mig en vit jul. DUMHUVE :P


ord av drömmare

kommer kasta mig framåt om jag måste
man kan inte alltid vara på den där toppen
får allt, allt man ber om har allt andra vill ha
man kan inte annat än spy och bli arg
lever så orättvist och givetsvis finns det är menning med det
ser andra har det lätt
ser andra har det svårt
så det ska vara
livet har inte något jävla facit eller hur?
vilken väg du än tar så kommer det alltid
med stora bokstäver alltid att finnas en bättre väg
val av kläder, val av partner, val av skola
val av framtid, val av nöje
en drömmare finner sig inte i dom kraven gud ställer
kommer aldirg acceptera livet för vad det är
för vad det ger och vem det ger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0