ooooooh

köpte sista paketet idag :) skönt nu är jag nog klar. eller om jag har pengar kvar så handlar jag till fler såklart hih. älskar att köpa julklappar. och ja hitta faktiskt mammas paket, det var massa till mig :D mjuka och hårda men mest mjuka! det var så kul att känna på dom!

nu sitter jag hemma med ebba och matilda :) sjunger julmusik. har så jäkla kul med er <3 dom hjälpte mig att plugga nu med, idrotten klar! skööööönt. blev inte as bra men den får DUGA!!!

gud så söta valparna är! jag vill bara pussa på dom hela tiden och mysa med dom. så fina. tessie är en så duktig mamma! finaste som finns.

bilder på dom sötaaa!



matten klar nu iaf! klara det :) känns toppen. kasta allt idag. hihh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0