lussebulle

käka nyss lussebulle, mums dom var så goda!
blev ingen skola för min del igår, sov så himla dåligt så åkte till adam iställlet
han var ju ledig.  vi hade vattenkrig i hans hus hah såg ut som tusan men
kul var det iaf. sen på kvällen gjorde adam adventsfika till mig!! bästaälsklingen är du!
jag får inte nog av diig.  var ifrån dig några timmar igår, sen träffades vi igen och sov med varandra
tända ljus överallt hur mysigt som helst.  jappjapp jag är såå glad att du finns i mitt liv.
bäästaadam:D   imorgon ska vi julhandla det ska bli såå himla kul!!! 

måste ju tacka lisagullet för hennes tilllställning i lördags! jag hade himla kul faktiskt :D och mia med hahah. 
gud vad jag garva den kvällen. avsluta på leons med adam och fredda! gott tror ja? :P hahah
ska väl klä på mig och fixa snart ska på 80års kalas! trevligt ska det bli.  linn fixa ju håret på mig i lördags och det var super bra!!  så ska väl göra något fint!  just nu är det OC som gäller!  gud saknar ju det, titta påå det jämt förut. och jag är fortfarande lika kär i Summer!  skönhet!   bästa serien som finns helt klart.

snart är det imorgon! snart :D 

ooww flickor, oww flickor <3




Kommentarer
Postat av: Maria

haha :D:D ja va säker på att det var idag ;p JULMYS SNART ÄLSKLING !!!!

2007-12-11 @ 17:57:58
URL: http://maaryy.blogg.se
Postat av: moa

såå söt du är erika! :)

2007-12-11 @ 19:16:15
URL: http://moamadeleine.blogg.se
Postat av: mia

jag kan fortfarande garva åt oss.. längtar till nästa gång :D vilket kanske inte de som får lida för oss gör (A) men NO NO vem bryr sig! kul kul kul

2007-12-11 @ 20:20:43
URL: http://miiiiaa.blogg.se
Postat av: m

hoppas julhandeln går bra idag :) ses imorn :D

2007-12-12 @ 17:11:34
Postat av: DIN BECCA

:) snart julmys älksiii. vad glad jag blir av att du har adam. ni är så söta! och vad var det jag sa erika? jag hade faktiskt rätt, om det med att det finns nån efter den första någon som man aldrig trodde man skulle hitta någon man aldrig skulle tänka sig att bli kär i :D du lyckades med. och det tvivlade jag aldrig på. :) tiiihihih.

2007-12-12 @ 21:29:24
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0