lördag

sitter och tittar på svenska hjältar nu på tv, reprisen!  väldigt bra. så himla bra människor det finns! tycker det är jätte kul att titta på det.  sitter och syr med, en knapp på min jacka sitter lös :P  ikväll ska jag och adam till natta! lite festfest det blir nog kul :) DET ÄR JUL SNART!  imorgon ska jag sova hos adam så  vaknar vi tsm på julafton :)  har fått ett jätte fint nattline av adam som är juligt så ska ha på mig det imorron (A)  mysunge hih..

TACK för igår mina pinglor! såå sjukt kul och mysigt var det.. bada utomshus i beccas super tuna :D  baka, käla jätte gott och myste och bytte paket!  bästakvällen. underbara är niiiii!  <3<3  lägger in bilder från igår senare, när jag fått dom :)  

skulle kunna göra precis
vad som helst för att
hjälpa dig för att se dig må bra
det gör ont att se dig såhär
du måste hitta livet
du är bra precis som du är
kännt dig hela livet och du har
växlat från dag till natt
men jag vet att du kan om du vill



image135                       image136

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig =D

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en mysig jul och ett gott nytt år

2007-12-22 @ 15:50:44
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: sara

gullunge, saknade dig igår :)

2007-12-22 @ 20:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0