inter

ska börja med en video!  en julhälsning :D haha..  för att jag saknar och tycker så mycket om er! lisa,sara och mia kolla den :D

http://www.elfyourself.com/?id=1617634819


älskarälskarälskar MAAMMA <3

hoppas ni får dte kul imorron flickor! saknar er massa, tänker på er <3


just käkat, nu kollar jag på simpsons! såg på Gladiator igår, eller ghur den nu stavas. länge sen jag såg den men den är verkligen en av mina favoritfilmer! så otroligt bra. sen såg jag en annan film förra veckan som jag tänkte tipsa om, Värstingarna heter den. han från filmen The Rock som har huvudrollen. den är verkligen bäst. helt fast i den. handlar om en ungdomsanstalt och så bildar dom ett fotbollslag! aja SE DEN! verkligen superbra.

imorgon ska jag ha mysjul med becca och maria. bada i beccas tuna och baka sen ska vi sova där! MYS :)

ska till pojken snart tror ja! missmiss.


det känns tråkigt att man i efterhand får veta massa skit. jag vill inte veta, kan jag inte bara få ha kvar bilden av digg och oss? jag behöver inte veta. jag lever mitt liv nu men jag vill ha kvar känslan. jag vill inte veta något i efterhand. ni kan hålla det för er själva så kan jag låtsas att ni inte ens hade kontakt förut. lämna mig ifred och bry er bara om varandra..

image134

Kommentarer
Postat av: sara

hahahahha gullunge :D

2007-12-21 @ 16:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0