hej hopp!!

skönmys dag hade mia och jag idag! natta banga tydligen :p gick upp 30 min innan bussen gick, var en snäll vän och gav min sköna säng till ebba och tilda själv sov jag i tältsängen och jag sov som en gud :D skön säng ju hih. i skolan var det tomtegröt! supergott. sen satt vi och läste boken i 2 h eller nåt, fasta verkligen i den! jätte bra. kanske ska ta mig tid att läsa mer böcker? tycker om det märker ja. Ingen människa, en ö hette den vi läste nu.

erik gör mat till mig nu, så hoppas den är klar snart! sen ska jag mysa med billy.

ledig imorgon, eller drygt. 

HEEJ



längtar till julafton varje dag!!! :D

Kommentarer
Postat av: m

myyyys :D

2007-12-19 @ 18:34:32
URL: http://miiiiaa.blogg.se
Postat av: becca

huh vi måste bestämma inför imorgon :D juuuu.
saknar saknar. imorrn är våraaaaaaaaan dag/kväll. bästa kommmerde bli.

2007-12-20 @ 13:25:11
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0