heej

jäkla mamma asså kan verkligen bli sur på henne ibland! ni skulle bara hört henne idag asså.  skulle till körskolan och hon ville absolut inte ta bilen för hon hade ställt in den i garaget så vi skulle ta bussen, sen när vi skulle hem så missa vi bussen och då säger mamma men va bra då kan vi gå! as glad?  jag var svin sur för det  var verkligen kaaalllllt ute. bara för hon hade jätte tjocka stövlar och jag mina hård skor. aja vi gick iaf och jag var sur hela tiden. de lät typ såhär:

m - det är ju jätte skönt att ut och gå, jag ska ut och gå ikväll igen med annica.
e - kul för dig men det är skit kallt ute ju.
m - jaså? jag fryser då inte.
e - nehä, måste du va så jäkla slö att du inte ens kan ta bilen?
m - nämen erika vem är det som är slö nu va?
e - men jag är trött och det är skit kallt varför ska vi gåååå?
m -  för det är skönt ju!
e - varför i helvete är du så himla glad?
m - man mår ju så himla mycket bättre då, testa det!
e - aa eller så testar du att va tyst.
m - ( mamma imiterar mig)

sen går hon och sjunger typ hela vägen, var jätte sur när vi gick i typ 20 min! haha jisses var arg ja var :D och mamma var helt super glad, utan anledning?  jag försökte starta bårk men hon bara ler och går och sjunger?  mamma är sämst på att bråka :p 

iaf så träffa jag becca älsklingen idag :D jätte mysigt! käka kebab och prata massa, sen gick vi och kolla lite och becca ville typ  helt galen är hon ha allt hon såg :P helt galen är hon på att handla men så himla sööt :)   bästabeccis!  kännt dig lite mer än ett år och ja är så himla glad att du kom in i mitt liv och att vi kom varandra så nära för du är verkligen en vän som jag uppskattar!  saknar dig redan gullet! längtar tills vi ska ha julmys med pluttmaria med :D <3<3

nu har mammi gjort mumsiga mackor så ska äta dom nu och kolla på desperate! 
pluggat har jag gjort klart nu! skönt.. matten kommer dock inte gå så bra känner ja!  attans för prov allstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0