givetvis

joo men nyår imorron! har alltid vetat vad jag ska göra rätt långt innan förutom i år.. typ ingen koll, jaja. jag tycker om nyår ju! det är mysigt och fint på något sätt! men ja det kanske är överskattat ändå som många säger?! jag tycker inte att någon högtid eller helg va man nu säger är överskattat för det är kul på sitt sätt. men klart julafton är ju det bästa! men nu kanske jag ska tycka att det är överskattat me nyår. men det vill jag inte :D det slutar nog bra iaf!

vad bra att du vet så mycket om mitt liv då. tror du att det är exkat som ditt var elle? idiot.

varit med ebbabus idag! och jag laga godgod middag :D

var på ikea med adam och fredrik i fredags det var trevligt :D
sen på kvällen tog vi det lugnt adam och jag, tog ut stora sängmadrassen
och la vid tvn sen käka vi kina mat och kolla på 2 boxar vänner :)
hur mysigt som helst. MYSUNGE! så mycket kärlek

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0