!!!!!

varit massa med min becca den här veckan och det finns ju inget bättre :D älskar dig enoooormt!! vi är så himla lika på så många sätt. störda ibland verkligen! hahah. men tillsammans klarar vi allt :D och så slår vi ner dom som är ivägen!  thihi. japp hon är något extra :)

har däremot inte varit mycket min adam men idag träffades vi och jag kände verkligen hur mycket jag saknat dig! hela veckan har jag varit ledsen och depp typ och när jag är ledsen blir ja oftast arg så har hållt allt inne sen idag när jag träffa adam så bara kom alla tårar och älskling bara stog och höll om mig! herrgud vad jag är glad som har dig. du och bara du är min och jag älskar dig. har aldrig någonsin fått så mycket kärlek av någon, du försöker alltid göra mig glad och du är alltid så positiv och tror på mig! du tror mer på mig än jag själv. du försöker rädda mig från allt och jag uppskattar dig varje dag <3

jag är inte på något super humör idag heller men kände att ja behövde skriva om dessa två glädjemänniskorna!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Erikaaa gullunge :) hihi nu kan jag ju skicka sms till din mobil istället för någon annans :D
Tack för igår , hoppas att du hade kul :)

2007-12-09 @ 21:59:26
URL: http://memorables.blogg.se
Postat av: rebecca

ååh gud vad du är gullig gumman :) blir jätteglad det rä jätterologt och mysigt att vi är så mkt med varandra :D älskar det! snart måste vi ses igen.

Vad kul att du vet vad du ska köpa tillmig :D
längtar till vårt julmys

2007-12-11 @ 14:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0