dan före dan

var rikitgt kul igår!  jätte roligt att tärffa  tex ida som jag inte träffat sen napa.. 
fanny du är verkligen en klippa!  så glad  och snäll. du dömmer ingen!
känns så bra att vara med dig. man kan bara ha roligt med dig!  du är speciell
på många sätt och det är det som gör dig till fanny :)  kul folk var det och
pluttälsk kom också det var kul =)    så åkte vi hem framåt 2 och adam var skapligt
dragen men det var inte jag nykter hela kvällen så den här gången var det jag som
reta honom bahah!   morgonpigg var jag imorse som tusan, upp och skrek att det är julafton imrogon
sen drog jag upp adam så gick vi ner på stan för jag kände att jag behövde köpa en till
julklapp till erik eftersom jag "råka" se va han köpt till mig min nyfikna fan, och då kände jag
att jag behövde nog köpa något mer eftersom hans var en aning dyrare!  jag har hanldat så sjukt mycket julklappar i år. hur kul som helst verkligen!   roligaste är att se absolut. men visst att få är med super kul!
när jag kom hem idag stog mamma och laga mat, julmuisk och allt så mysigt. så hjälpte till lite sen käka erik, mamma och jag lite smått julmat (A) vi fuska lite.  MYYYSIGT! 
Nu ska jag åka till adam och hans gullfamilj och imoron ska vi till släkten! BÄSTA JULEN KOMMER DET BLI! ska fira i mitt barndomshem i Brogsten! kan inte bli mycket bättre.

God Jul!  tänker på er mina underbara vänner <3

kraaam




Kommentarer
Postat av: Fanny

Naaw va söt du är gumman , jag tycker om dig sjukt mycket och jag bara älskar att vara med dig/er. Vi får höras under lovet bästa erika

2007-12-23 @ 18:48:09
Postat av: Lisa

Erikaaa (A)

hahaha blev lite inspirerad av din film (A)

http://www.jibjab.com/sendables/preview/vuq4mcQeAKMlPPj6QoOBV7oi

2007-12-26 @ 23:08:27
Postat av: din adam

Älskar dej mest

2007-12-27 @ 03:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0