center


adam pluggar, erika stör?



ibland räcker det inte till! ibland förstörs det.
jag är så trött och nere av det här..
vill så mycket men kan så lite.

julkalendern har börjat? jag borde bara vara glad juu.
den verkar jätte bra.
jul snart , men då kommer alla tankar kring den, allt som ska hända
är så trött på att tänka vad kan jag göra och inte? vill göra precis vad jag vill!
vill vara spontan och bara bestämma mig för en sak och sen bara göra det...
går inget bra, pengabrist och alldels för lite enegri.
den energi som finns spenderas till skolan. det aset.
nödvändigt ord erika.
uppenbarligen så blir jag på dåligt humör när det blir såhär.
jag borde skaffa ett liv. för jag antar att jag inte har det.
då ska man gå in för att leva och leva som andra?
jag vill resa, vill resa iväg med min pojkvän. vi kollar på lite resor men hur tusan ska
jag få pengar till det? jag var ju nyss iväg lixom.
sen vill jag ta studenten. vill flytta hemifrån. vill upptäcka världen!
jag vill träffa människor, se andra saker och bli förvånad av något nytt varje dag.
bli intresserad av nya saker.
jag vill leva. och jag lever inte nu.
slippa tänka på det. viljan har jaag alltid haft!
ett jobb skulle inte sitta fel, tror det skulle bidra till mycket liv.



man behöver inte säga så många ord...
det finns tankar och hon lyssnar och förstår dom.



grattis sandra!!  18 år.  saknar dig varje dag <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gumman dååå... så där ska det inte behöva va. måste börja leva i nuet och ta vara på det du har nu inte sen vi har inte kommit dit än, måste leva nu :) eller iaf försöka. vi längtar alldeles för mkt och ser så mkt framåt. Jag finns här hela tiden. Älskar dig vännen.!

2007-12-02 @ 18:47:23
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: din mia

híhi gumman vad söt du är!
vet du vad, ingenting blir bättre av att tänka så mycket på saker som ska hända och faktiskt vet jag att du vet det! saken är den att du klarar dig så bra på att veta vad du gör nu, inte sen gumman sen är då och vissa mår bra av att bästamma saker tidigt vissa bestämmer saker samma dag de ska göra något. alla är olika och du är som du är var glad för det och njut av att bara vara och vara erika! det som händer händer och det du gör det märks när du väl beslutat vad du ska göra. tillsammans klarar vi allt!

2007-12-02 @ 20:19:54
URL: http://miiiiaa.blogg.se
Postat av: Lisa

Såklart det är dig Erika :D Tittade på din bilddagbok igår, och blev så himla glad när jag såg dina kort för du ser verkligen lycklig ut tillsammans med Adam :) Satt och log hela tiden, du sprider så mycket glädje vännen :)

2007-12-03 @ 18:40:55
URL: http://memorables.blogg.se
Postat av: Rebecca

:) oh gullunge, vad söt du är. jo det skulle både jag och min mage uppskatta :D tiihihi..

2007-12-03 @ 21:15:53
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Rebecca

Lätt :D man längtar varje morgon, vi får göra som vi gjorde förra året, sova hos varandra äta fruskot tsm och se på den :) innan vi går till bussen så mysiiigt.!! saknar det!

2007-12-03 @ 21:24:28
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0