jisses

Blandade tankar! idag har varit en riktigt speciell dag?!   så mycket känslor.  underbart att träffa Lisa och Vickan iaf! ni är så bra flickor. vickan och jag deppa  loss hemma hos henne sen. våra tankar alltså, det är för mycket! men vi har varandra! så vi klarar allt vännen. jag har gråtit för jag är ledsen jag har gråtit för jag är glad! förstår inte hur mitt huvud orkar leva med mig, heh. men just nu orkar jag inte tänka på er och det som gör det så himla svårt att fortsätta! bara förstör. det som suger bort min glädje. har så mycket att vara tacksam för och fan vad jag har sett det idag!  Bara Mia att du finns där, och allt du säger och gör! du är så fin!   så lilla fanny träffa jag idag med!  alltid kul att ta våra kvälls svängar i smedby :p

ohh min becca!  min plutt. snart har vi 1år tsm (A) hihi.  du har gett så mycket glädje till mig. du är världens finaste! och så stark! helt fantastisk. kan bara tacka dig för orden som får mig att må så bra. Becca & Erika :D det bääästa som finns! <3 saknar dig redan!


ser fram emot 22/9. då ska jag få träffa mina släktingar! jag behöver er. 


image2


Kommentarer
Postat av: Fanny

du är underbar
gumman , alltid här för dig

2007-08-23 @ 21:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0