Godmorgon

jag gick just ner och ordna med min frukost då mamma kommer hem och säger: - gör du middag?  hmm, neee frukost. och så titta ja på klockan och den var lite mycket! herregud jag kommer aldrig klara att gå upp kl 7 igen. förstår inte hur detta ska gå. men sånt blir man ju van vid sen bara i början det kommer bli tufft! nästa vecka är redan fullbokad har så mycket att stå i nu innan resan, kom just på att ja måste ringa och avbetsälla tiden hos tandläkaren, har flyttat fram det här flera månader nu men jag vill inte ha någon fucking tandställning.  :S jaja, får se hur det blir med den saken. nu är det sista helgen på sommarlovet! jisses ikväll blir det iaf grilla på landstället med bröderna och lite! sen får se om jag har lust för fest. ska iväg och träna om en halv timme så måste fixa lite.

bakom din rygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0