GAAH

idag så var vi i kolmården med skolan! jaja det var väl kul. björnarna älskar jag iaf :D  var inte så sugen på att gå omkring där igen var ju inte alls länge sen vi var där ju. nu ska inte ja åka dit på ett himla bra tag! tackar så mycket för jag fick se djuren! hah.  sen åkte jag in till stan och träffa min becca! käka kebab och gick en sväng på stan hon är en riktig pärla min vän :D

NU är jag hemma och jag är helt slut i huvudet och mina fötter luktar TÅFIS! fyy... jag är inte på humör alls haha. inte depp bara irriterad som faan :P dels för jäkla kolmårds besöket sen för att jag är såå seg och trött!  ska bara vara hemma idag och inte göra ett skit, japp det är sant!  och erik den pisspottan kmr in i mitt rum och garvar och säger att han ska åka bort över helgen AA MEN VA KUL! umgås me syster innan hon ska åka kan man inte nejnej! fick han att skämas lite så på måndag ska det bli andra bullar. haha jag har pli på min familj ;D   ringde min mamma nyss och va piss sur för här sitter man ensam en fredagskväll för jag valde det! men vart är min familj? aja nu är hon på väg hem med käk iaf så nu börjar det likna nåt.  får ni fan skärpa er!  haha shit va sur jag är! akta mig.  

btw min rektor är FUCKTUP! kärringjävel.  aaa nu är ja lite extra hård med ord jag vet men jag är trött så jaaaa jag ska sova lite snart, om min mat kan komma någon gång men mamma ska väl jävlas och köra sakta så maten är kall när jag får den. :P  okej nu börjar jag bli jobbig.. HEEDÅÅ! 

image9
BJÖRNEN ÄR TUFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0