21 aug!

datumet som kändes så långt bort nyss. men japp idag är det den dagen då skolan börjar igen!  jag kan inte säga att det var svårt att gå upp eftersom jag knappt hade somnat! kunde verkligen inte sova, var helt klar pigg och jag satt bara på nästa och nästa film! är ju inte van vid att behöva gå upp lixom! men gick ju bara 1 ½ timme i skolan, satt mest och lyssna och kolla in nya schemat! vilket var helt okej! ingen sovmorgon dock men men. så nu är dte dags igen 07.30 ta 119 till söder tull och vänta på den (fula/fulla) spårvagnen sen upp till haga och börja 08.10! jaja det får väl gå. är ju så mycket nytt nu, så jag tror det blir bra! blev så himla glad av Mias ord. det känns så mycket bättre när jag har dig vid min sida vännen.   ao nu är det dags igen då, farväl sköna sommarlov farväl sena kvällar farväl... haha nä då nu ska jag inte vara sån! finns positiva saker med att börja skolan med! men får lixom sina vanliga rutiner när man ska gå upp, sova, äta, träna osv! skönt det med. sen är man ju så tacksam när fredagen kommer och man vet att man kan göra något kul och ha sovmorgon! det är fint är det :)  men mindre kul att få läxor och stuff, mindre kul...

tänker på dig Becca hoppas det går bra i nya skolan <3


det är bara jag som kan förändra!  sluta agera så fel.

Kommentarer
Postat av: m

tillsammans går allt så bra. jag lovar

2007-08-21 @ 15:07:23
URL: http://miiiiaa.blogg.se
Postat av: Maria

såg dig inte idag :O gömde du dig för mig :$

2007-08-21 @ 18:04:56
URL: http://maaryy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0